Draag bij aan een duurzaam Nederland -word affiliate van Ecobouwschool
02 maart 2022
0 min. leestijd

Draag bij aan een duurzaam Nederland -word affiliate van Ecobouwschool

Wil jij extra bijdragen aan een duurzaam Nederland en er zelf ook nog wat geld mee verdienen?

Vanaf vandaag kun jij ยฐClimatedeal en Ecobouwschool promoten als affiliate en ontvang je ๐Ÿฑ% ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—บ๐—ถ๐˜€๐˜€๐—ถ๐—ฒ ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ป๐—ฒ๐—บ๐—ถ๐—ป๐—ด๐˜€๐˜€๐—ผ๐—บ van een ecologisch isolatieproject en ๐Ÿฏ๐Ÿฌ% ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—บ๐—ถ๐˜€๐˜€๐—ถ๐—ฒ ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ผ๐—ฐ๐—ต๐˜๐—ฒ ๐—ฐ๐˜‚๐—ฟ๐˜€๐˜‚๐˜€ Ecologisch Isoleren!

• Zo kunnen we samen meer impact maken en zorgen dat meer mensen een energiezuinig en gezond huis krijgen met natuurlijke isolatiematerialen.
  • Zo slaan zo meer CO2 op in de 'plantaardige' isolatiematerialen en besparen we CO2 door minder gasgebruik.

Je kunt je aanmelden op: https://climatedeal.nl/affiliates/. Hier vind je ook alle informatie en promotiematerialen (zoals de banner hier beneden) en kun je jouw unieke promotielinks aanmaken.

Affiliate banner

Over de schrijver
Ik ben in 2020 mijn eigen ecologische isolatiebedrijf ยฐClimatedeal gestart om de voordelen van het ecologisch en gezond isoleren van woningen op de kaart zetten. Van alles dat ik leer in mijn dagelijkse praktijk zet ik op Ecobouwschool om zo anderen te helpen ook ecologisch te bouwen.
Reactie plaatsen